Pravidla pro reklamu na portálu ChciPráci.cz

Pracovní portál ChciPráci.cz nabízí několik prostorů, na kterých můžete získat pozornost uchazečů o zaměstnání. Následující kapitola popisuje základní požadavky pro grafickou reklamu.

  1. Obecná pravidla pro reklamu
  2. Technická specifikace reklamních ploch
  3. Podklady pro grafické práce

 

1. Obecná pravidla pro reklamu

  • Banner nesmí používat vulgarismy, být urážlivý či jinak neetický.
  • Banner nesmí překračovat maximální datovou velikost specifikovanou níže.
  • Banner nesmí přehnaně blikat a výrazně měnit svou vizuální podobu v krátkých intervalech (méně než 1 vteřina).
  • Banner musí být dodán v přesných rozměrech pro konkrétní zařízení - jeden banner = 3 rozměry.
  • Maximální délka animace (GIF) je 30 vteřin. Kratší animace se může opakovat, ale musí se po 30 vteřinách zastavit.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnout reklamu, která je obtěžující nebo jiným způsobem ruší návštěvníky webu při práci.

2. Technická specifikace reklamních ploch

Bannery

Formáty: GIF, JPG, PNG
Maximální velikost: 150 kB

Název Zařízení Rozměry
Banner na úvodní stránce desktop 930x180
  tablet 930x180
  mobil 320x100
Banner v kraj - pohyblivý desktop 260x520
  tablet 930x180
  mobil 320x100
Banner v kraji - statický desktop 834x161
  tablet 930x180
  mobil 320x100

Poznámka
Rozměry 300x600 a 260x520 používají stejný poměr stran. 
Rozměry 930x118 a 834x161 používají stejný poměr stran.

Logo firmy

Formáty: SVG, EPS, PDF, AI nebo vykryté PNG (minimální velikost 500x262)
Maximální velikost: 150 kB

Hlavička firemního profilu

Formáty: GIF, JPG, PNG
Rozměry: 1146x288
Maximmální velikost: 150 kB

 

3. Podklady pro grafické práce

Základní informace a data (obrázky, logo, barvy apod.) pro výrobu reklamních bannerů a dalších grafických prvků pro prezentaci firmy na portálu ChciPráci.cz.

Co od vás budeme potřebovat?

  1. Název firmy – Preferovaný formát názvu vaší firmy pro vizuální prezentaci na reklamních plochách. Maximálně 30 znaků (např. zkratka nebo krátký název bez „s.r.o.“ apod.).
  2. Logo – Firemní logo ve variantě co nejbližší čtvercovém formátu. Ve formátu SVG, EPS, PDF, AI nebo vykryté PNG (min 500x262 px).
  3. Headline 1 – Primární sdělení na reklamní ploše. Maximálně 30 znaků.
  4. Headline 2 – Primární sdělení na reklamní ploše. Maximálně 30 znaků.
  5. Obrázek – Fotografie nebo grafika pro pozadí reklamních ploch. Ve formátu JPG, GIF nebo PNG. Maximální velikost 3 MB.
  6. Barvy 1 – Primární firemní barva. Ve formátu RGB, CMYK nebo HEXA.
  7. Barva 2 – Sekundární firemní barva. Ve formátu RGB, CMYK nebo HEXA.

Firemní profil

Dodatečné informace pro tvorbu firemního profilu na portálu ChciPráci.cz.

  • Představení firmy – Základní marketingový popis firmy, který tvoří hlavní část firemního profilu. Maximálně 1 strana A4 textu ve formátu DOC, DOCX apod. Text tradičně obsahuje:
    • Krátký popis společnosti (historie, síla značky, popis benefitů a prodejních argumentů, mapa apod.)
    • Video – odkaz např. na Youtube video pro vložení do profilu
    • Foto – doprovodné fotky nebo grafika